ray Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 e-pasts var tikt izrādīts kā pierādījums. es gribētu zināt, kāpēc šeit neko kompānijas garmtech pārstāvji nav atbildējuši uz manu pēdējo ierakstu, jo pēc viņu ierakstiem var redzēt, ka viņi lasa šīs diskusijas. gribētu saņemt atbildes uz Jūsu jautājumiem un vle varu pastāstīt kā notika mana servera saņemšana (lai protams to aizvestu uz citu un daudz labāku datu centru). Norunāts nedēļu iepriekš, ka serveri es varēšu dabūt 13:00 (sestdiena). Tā kā otrs datu centrs atrodas apmēram 10min braucienā, tad sarunāju to uz 13:30. Norunātajā laikā 13:00 (pat jau 10min iepriekš) esmu pie datu centra. Neviena nav. Zvanu uz GarmTech telefona nummuriem. Neviens kā parasti neceļ (itkā support 24/7). Beigās no veciem e-pastiem dabūju cilvēka telefona nummuru ar ko man reiz bija kaut kāda darīšana DIG. Zvanu viņa un viņš man iedod kaut kādu citu telefona nummuru uz kuru man jāzvana. Zvanu tam telefona nummuram, bet tur neviens neko par servera pārvietošanu nezin. Saka, ka noskaidros un atzvanīs pēc 5min. Pēc 10min nav vēl atzvanījis. Zvanu pats - man saka, ka serveri paši man vakarā atvedīs. Nekā nebija, zinot, ka viņi man jau vienreiz pilnīgi jaunu serveri nočakarējuši un sarunāts otrs datu centrs, neesmu ar mieru. Tad nu sarunājām, ka pēc 30min atnāks cilvēks un atdos. Pēc 30min tiešām atnāk viens džeks un ielaiž datu centrā, šoreiz gan paskatamies vai serveris nav attaisīts. Tur mums neprasa nekādus dokumentus un arī nepārliecinās vai paņemam pareizo serveri, tipa izvēlieties serveri un ejiet. Paņēmām savu serveri un pēc iespējas ātrāk prom no šitā kantora. Vajadzēja serveri dabūt 13:00, kā rezultātā saņēmām 14:30. Mazas atvainošanās otra datu centra darbiniekiem un mierīga sirds. Tur mūs laipni ielaiž datu centrā, ļauj apskatīt vietu, kur stāvēs serveris un viss smuki skapjos, pretēji GarmTech "datu centram". Tāda ir šīs kompānijas attieksme pret klientiem, tāpēc divreiz apdomājiet pirms kļūstiet par viņu klientu, gan hostinga, gan servera izvietošanā vai jebkādā vēl cita veida pakalpojumā ko viņi piedāvā. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Uz kuru dc migrēji? 10min attālumā tas būs Lattelekom (drošvien nē, jo padārgs :D) vai Sigmanet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endijs Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Par garmtech varu teikt, to, ka mans iepriekšējais vērtējums 8 punkti no 10 nu jau ir nokrities līdz 6 punkti no 10. Kad būs uz 5, tad mainīšu hostinga provaideri. Iemesls šādam kritumam pavisam elementārs - aptuveni nedēļu shared hostings pusē no laika bija sitams gliemezis ar MySQL pirmsnāves konvulsijām. Pēdējās pāris dienās situācija uzlabojusies - redzēs kā būs tālāk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ray Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 10min braucienā ar auto :) tas bija latnet un cena aptuveni tāda pati kā lattelecom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endijs Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Varu pateikt, ka šis ir pēdējais mēnesis man ar Garmtech. Sākumā viss bija tik forši, bet tagad problēmu vairāk kā vajag. Turklāt tagad serveris vispār down. Uz emailiem arī atbild krietni lēnāk kā agrāk utt. Uzmetu aci LV piedāvājumiem - vispār ir traģiski. Visi plēš tādas summas, bet serviss un kvalitāte ir tāds !#$% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghenis Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 karoče Garmtech.lv - blacklistē :D Varbūt jāsāk veidot LV hostinga provaideru BlackLists - ar ko nesasieties ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endijs Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Domāju blacklist nav jēgas. Drīzāk jātaisa whitelist. Bet pieļauju, ka tur uz rokas pirkstiem var saskaitīt ko ierakstīt. Būtu biezāks paņemtu savu serveri. Bet ko tu mazs padarīsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playa Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 lv hostingu vispār nav vērts ņemt, vienīgais no seo puses tas būs sliktāk. palasot to rakstu par garmtech es tavā vietā tur būtu galvas izspērdījis, izskatās ka tur kkads berndārzs darbojas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 playa, kapēc lv hostingu nav vērts ņemt ? kādu argumentu lūdzu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playa Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 playa, kapēc lv hostingu nav vērts ņemt ? kādu argumentu lūdzu. Tāpēc ka to ko lv hostingi piedāvā salīdzinājumā ar ārzemju hostingiem ir smieklīgi.. cena utt + vēl palasot atsauksmes pat sāk bail palikt, man nav nekāds dižais nets, bet uz tādiem hostingiem kā hostgator, goddady lapas vnk lido + nav nekādas problēmas ... Vienīgais neiesaku ņemt Freehostia.com - tad sāksies prblēmas :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 izlasi šo topiku http://php.lv/f/index.php?showtopic=11218 no sākuma līdz beigām. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kbob Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Lietojam Dig jau pusgadu (apmēram) un sēžam uz Virtuālo serveri. Jau no vakardienas 9:00 (piefiksēju ar rociņām) nerūtējas ārzemju traffiks. Tagad jau 24h īsti tas nestrādā un viss. Atrunas...atrunas.... šis ir pēdējais mēnesis ar viņiem. Esmu divas reizes zvanījis uz telenet (viņu uplinks), atbild ka problēmu mēģinās atrisināt, bet problēma varētu būt viņu (dig/garmtech) rūteris, cik saprotu īsti nevarot palīdzēt. Garmtech nav protams sazvanāms (mēģināju vakardien rīta pusē - telefoni klusē). Ja nemaldos Garm tech nopirka Dig kadu menesi vai divus atpakaļ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksejs Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Problēmas ar routingu ir šī incidenta dēļ: http://baltcom.lv/lv/par/press.html?news_id=107 Tur bija ne tikai baltcom un tele2, bet arī citu uzņēmumu backbone kabeļi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 kbob, kad uz 1/2h pazuda ārzemes lattelekomam, dig viss gāja - man tur viss monitorējas un nekāds ārzemju trūkums netika novērots. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.