Jump to content
php.lv forumi

Par garmtech.lv


Recommended Posts

Labdien!

 

Vēlējos uzzināt jūsu viedokli par garmtech.lv datucentru. Ir doma īrēt pie viņiem serveri pa 20Ls mēnesī, tāpēc gribēji dzirdēt vai ir tā vērts, cik ātri supports atbild utt.

 

Varbūt varat ieteikt kādu citu datu centru, kuru jūs lietojat.

 

Paldies jau iepriekš.

Link to comment
Share on other sites

Es izmantoju garmtech.lv hostinga pakalpojumus. Turu tur gan blogu, gan pāris projektus. Sadarbojamies jau kādu pusgadu. Hostings stabils un kvalitātes/cenas attiecība šķiet, ka ir labākā ko var atrast LV.

 

Viņiem drošības dēļ ir Suhosin patch uzlikts, kas piegriež vairāku funkciju darbību. Līdz ar to reizēm var sanākt par īsu. Piemēram, Magento tur īsti ar defaulto hostingu turēt nevar.

Reizēm nedaudz pēc pusnakts ir šādas tādas bremzes (laikam visiem croni pilda lielos taskus), bet ne pārāk apnicīgas.

 

Cik man nācies runāt ar supportu - viss veikli bijis. Izmantoju live chat iespējas.

 

Par virtuālajiem serveriem gan neko daudz nevaru komentēt, jo pats sēžu uz shared hosta.

Link to comment
Share on other sites

man pie viņiem stāv serveris datu centrā.

nu teiksim ir tā, ka katru mēnesi pāris reizes viņu vainas dēļ serveris nav pieejams, jo nobrūk kkāda viņiem tur datu centrā iekārta. Atrunājas, protams, ar "force majeur", bet nu tas vēl tas mazākais.

Man serverim nobruka cietais, lai viņu nomainītu sākās pats labākais. vispirms viņi neatbild uz zvaniem un tad vēl arī uz e-pastiem. beigās kkā izdevās sazvanīt, bet redz man jāpielāgojas viņu laikiem, lai tiktu datu centrā. Nuu sorry, viņi taču piedāvā 24/7 pieeju serverim, kkas neštimmē. Tad nu ok, tiekam datu centrā un mainam cieto. Vispirms redzam, ka serverim vāks bijis nost. Kāda velna pēc viņiem vāks būtu jāver vaļā? Tad nomainam cieto un izrādās, ka cietā neiešanas iemesls ir tāds, ka tam bijis ar varu izrauts kabelis un mēģināts pēc tam salīmēt, lai tipa turētos kopā, bet nekā.

Skaidri zinu, ka pirms tam tāds nebija, jo uz datu centru tika aizgādāts PILNĪGI JAUNS (pa taisno no veikala) serveris + visas iekšas. Šitais tika pamanīts tikai mājās, tāpēc neko uzgruzīt uz vietas nevarēja, bet nu tagad atkal viņi neatbild uz zvaniem un e-pastiem.

 

NEVIENAM NEIESAKU ŠITO KANTORI!

Edited by ray
Link to comment
Share on other sites

Ray: Jūsu Colocation pakalpojumus un 'datucentru' mēs tagad pārņemam no DIG Networks un ar to mums pagaidam ir maza ietekme uz to, ka arī mēs nevaram pilnība atbildēt par viņu veciem grēkiem. Man informēja ka Andis K. visu šo laiku (no servera piekļuves brīža) risina ar jums minēto problēmu un viss būs risināts, jo tas ir pagājušajā provaidera problēma. Ja jums ir problēmas ar komunikāciju (neviens neatbild uz zvaniem), tad varat rakstīt man taisni, bet gribu precizēt ka es pārstāvju GARM Technologies kompāniju, nevis DIG.

 

Nākamajos mēnešos ir plānota infrastruktūras uzlabošana colocation pakalpojumam līdz ar ko varēsim piedāvāt to pakalpojumu paaugstinātā līmenī un ceru ka jau jaunās telpās.

Link to comment
Share on other sites

un nu jau gramtech datu centraa (tas kas bija dig) izskataas nu teiksim kaa lai to pasaka.

datori staav kaa maize plauktos .... un upshi .. parastie orvaldi maajas upshi ....

viens uz triis serverim .... reikinaam ka serverim viideeji baroshanas bloks ir > 500w ...

un arii datu centraa iekshaa laist negrib .....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jūsu risinājums šai problēmai ir tāds, ka HDD neiešana ir mūsu vaina, tikai kaut kā neatceros, ka būtu lējis līmi uz HDD. Pēc Jūsu vārdiem man itkā vajadzēja uzreiz teikt, kad nomainījām cieto, bet Jūs jau nelaižiet tajā "datu centrā" (hmmm... dīvaini kapēc) un tāpēc bija fiksi jāpaņem cietais un jāzūd prom un tādejādi nedodot laiku konstatēt problēmu uz vietas.

 

p.s. tad kad notika šis gadījums, tad šis datu centrs jau bija Jūsu paspārnē. Tad kad datu centrs bija zem DIG, tad šādi nesmukumi nebija.

Link to comment
Share on other sites

Mjaa, manam pazīstamajam arī nav diesko laba pieredze ar garmtech, bija norm ostigs viss gāja, rēķini tika maksāti regulāri, bet tad nojuka mājas lapa, tika aizsūtīts uz mailu skaidri, ka vēlas no hostinga atteikties, cik sapratām mails tika saņemts un hostings atslēgts, vismaz kontrolpanelī vairs nevarēja ielogoties un ftp arī tikai pats domēns un hosts vēl pa pusei gāja, bet ar gļukiem (nu izskatījās tā itkā php vienk atslēgts) lab un itkā sapratām ka viss atslēgts (visi rēķini uz doto brīdi bija atmaksāti)... pēc kādiem 3 - 4 mēnešiem pienāk vēstule no BaltRisk par soda piedzīšanu 25 Ls apmērā, cik sapratām pieeja tika liegta hostingam, bet kā klienti vēl skaitījāmies šos mēnešus... rēķini izrādās arī tika sūtīt uz e-pastu, bet lieta tāda ka vecs e-pasts un netika jau labu laiku izmantots.... zvanija uz garmtech teica, ka ir kluda un atslēgs, bet tagad atkal jau kadas 3-4 nedelas pagajusas atnak velviena vestule no BaltRisk kur jau rakstīts ka 5 dienu laikā jaatmaksā parāds, citādi notiks tiesāšanās... zvaniju šoreiz es uz to garmtech man teica ka paskatīsies, jo iespējams, ka ir kāda kļūda (tieši tāpat kā pirms 3 nedēļām)... Sanāk tagad dēļ kautkādas kļūdas pēc viņam būs jātiesājas? :D

 

Ceru, ka Garmtech atcels šo parāda sankciju un ka BaltRisk jau nav sākuši ko ar tiesām ņemties...

 

Un galvenais pat neviena zvana netika saņemts no Garmtech to 4 mēnešu laikā, kamēr itkā skaitījās rēķini...

Link to comment
Share on other sites

Ja Tev reāli ir epastā saglabājies tas epasts, ko Tu sūtīji tam Garmtech, un līgumā ir punkts ka līguma lauzšanai pietiek ar epasta nosūtīšanu - netērē nervus, lai tie urlas (jo cik zinu abās kompānijās strādā viņi) ņemās cik grib - paši vairāk tērē naudu uz vēstuļu sūtīšanu (nu jau 35sant/vēstule :D) nekā ko iegūs, jo ja Tev ir šīs divas lietas - jebkura tiesa atzīs tos rēķinus pat spēkā neesošiem.

Iesaku aizrakstīt uz to Baltrisk, paskaidrojot kas un kā, kā arī (ja Tev ir epasta kopija) aizsūtot to viņiem. Ja pēc tam vēl ņemās - piedraudi iesūdzēt tiesā par patērētāja tiesību pārkāpumiem.

Edited by Mighty
Link to comment
Share on other sites

Tur jau tā lieta, ka laikam nav viss ņemams..., bet es nedomāju, ka viņiem gribētos izšaut tādu robu savā reputācijā un es jau runāju ar vadītāju (izklausijās sakarīga kundze) un teica, ka labos kļūdu un anulēs...

 

P.S. , ja nemaldos, tad tas laikam tika sūtīts no viņu pašu online supporta kad bija offline un tad nosūtās viņiem uz mailu (vismaz tā vajadzētu būt), bet domāju, ka vienkārši ir pieļauta kļūda ar grāmatvedību, jo pašu hostingu viņam atrubīja, kad nosūtīja to ziņu...

Edited by Rihijs
Link to comment
Share on other sites

Tādā gadījumā tu apgalvo diezgan pretrunīgas lietas:

jo ja Tev ir šīs divas lietas - jebkura tiesa atzīs tos rēķinus pat spēkā neesošiem.

un

Tur jau tā lieta, ka laikam nav viss ņemams

 

Reputācija gan ir cita runa, tam es piekrītu.

Link to comment
Share on other sites

To teicu es :)

Dažos līgumos esmu redzējis ka "Lai pārtrauktu pakalpojumu, jums ir jāpaziņo mums un mēs pārtrauksim pakalpojumu 3 dienu laikā". - te reāli pietiek ar epastu.

Tur jāskatās kas līgumā rakstīts - ja būtu epasts nosūtīts (kā nic.lv no reģistrētā epasta) ar lūgumu pārtraukt pakalpojumus - un to varētu pierādīt (piemēram gmail.com ieejam nosūtītajos epastos un paņemam skrīnšotu) - tad tiesāšanās gadījumā ar to vajadzētu pietikt(ja līgumā nav rakstīts piem. "lai pārtrauktu pakalpojuma sniegšanu, jums ir 3x plikam jāapskrien Saeimas ēkai apkārt").

 

Protams, ja ir sūtīts caur to online supportu - tas neskaitās, tur tikpat labi es varu aizsūtīt lai viņi pārtrauc kautko.

Edited by Mighty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...