Jump to content
php.lv forumi

NANO! :@


NiTrino
 Share

Recommended Posts

Es tomēr gribu ieriebt tam nano.lv un bik pabļaustīšos publiski.

Taisu vienu projektu, pāris dienas atpakaļ veicu labojumus, ko atsūtīja klients, gaidīju jaunus.

Šodien klients saka jaunā funkcionalitāte pazudusi. Es tā īsti negribēju ticēt, bet kad apskatījos pats, tiešām, viss bija tieši tādā stāvoklī, kā pirms labojumiem (kuri bija diezgan daudz).

21:00 zvanu uz nano, prasu wtf?. Saka ka līdz pusnaktij būs.

22:13 drošības pēc aizsūtu meilu, kur un kas ir pazudis. Atbilde:

nano.lv info wrote:

> Sveicināti.

>

> Šodien viss būs kartībā.

22:13

Deniss Kozlovs <deniss@webmaster.lv> wrote:

> > Es ļoti ceru! 6 stundu darbs vējā un projekts gandrīz gatavs!

22:21, info@nano.lv:

Viss būs!

00:34: Bez izmaiņām!

 

Uzrakstīju šiem dusmīgu meilu. Gaidu.

Link to comment
Share on other sites

kaut kā tā pārliecība, ka mājas kompis var aiziet pa pieskari, tad nu hostings taču nē, nu kā tad tā :)

būs jāpadomā par to.

nu vienīgi ne jau visa lapa aizgāja pa pieskari, bet tie labojumi pāris dienas atpakaļ. bet tomēr 6 stundas nosēdēju.

Link to comment
Share on other sites

Tiešām tik pieredzējis cilvēks neapzinās, ka viss darbs ir jāglabā divās kopijās? Mājas kompis var aiziet gan pa pieskari, bet backupi tāpat ir jāseivo - nu aizies, aizies! Hostings arī var aiziet pa pieskari. Par nano neko daudz nevaru pateikt un pagaidām arī neko sliktu... Ā, tomēr var gan pateikt, ko sliktu - viņiem brīžam kaut kas neiet, bet it kā novērsa... Serveris.Lv bija daudz trakāk - tie gan laikam ir pilnīgi āmari, kas tur sēž (servera konfigs arī pilnīgi anāls)!

Link to comment
Share on other sites

Plus vēl šajā forumā laika zona nav pareizi izveidota! :)

 

Nu ja tu tam hostingam neuzticies (kā liecina arī agrākas ziņas), tad loģiski, backupus vajag seivot pēc pamatīgāka darbiņa ap saitu. Backupi ir laba lieta - vienmēr var savajadzēties, vienmēr var noderēt...

 

Par Latvijas hostingiem runājot - pats nezinu, kurš ir tāds īsti ticams un uzticams... Laikam jau labākais variants būtu latnetā sarunāt nolikt kasti vai izmantot viņējo ar servisu - bet tas laikam viss krietni dārgāk sanāks...

 

Neko darīt - ja izmanto lētos hostingus, uzticēties nevajag, un gan failu, gan db backupus taisīt! :)

 

Labi būtu vēl lieliski nokonfigurēt savu localhost serveri, tad ja saits neiet uz hostinga, bet iet uz tava localhost, tad zini, ka tam hostinga sniedzējam ir anāls servera konfigs!

Link to comment
Share on other sites

nu tehnika ir tehnika , viis var nobrukt, bet tomer buutu par to Godiigi japazinjo klientam ... Ka Dati atjaunoti no Backup ....

--> katgan normali buutu ja katru Dienu tiktu veikts Backups .... (nu minimums pardienas) .... jo tomer Webs vairs nav Statisks un mainas gandriiz katru dienu (nu liels procents noteikti --> Vismaz Db saturs toch {kautvai useru komentari , kaa piemers} )

Link to comment
Share on other sites

Par to paziņošanu gan. Smags bet godīgs solis atzīt ka mums kaut kas neiet.

11:56 joprojām nav izmaiņu.

no rīta zvanīju šiem, teica

nu mēs vakar nepaspējām, tūlīt būs

 

pasūtīju jau hostingu štatos. tiklīdz tikšu skaidrībā ar viņu kontrolpaneli un sakonfigurēšu, sūtu meilu par līguma lauzšanu.

Link to comment
Share on other sites

Nav ko trakot. Tieši tas pats arī manam projektam bija. Pieprasi kompensāciju no viņiem. Pirmo reizi viņiem HDD nokūpēja, par laimi raid nostrādāja, dabūju līdz septembrim hostu par velti. Tieši kad tev, tad arī man. Šoreiz 150 MB pielika klāt kā kompensāciju par 2.5 cenu uz visu laiku. Nav nemaz viņi tik slikti. Vismaz kaut ko arī atlīdzina. Nedod dievs, ja līdz septembrim atkal aizies HDD pa pieskari, tad atkal viņiem nāksies dod kompensāciju jau līdz jaunajam gadam.

Link to comment
Share on other sites

foxsk8 --> tas kad taa jau ir 2 reize vien liecina ka hosts jamaina ar steigu ....

IMPHO projekta pieejamiiba ir daudz svariigaaka par kautkaadiem 150MB ....

 

katkaa stulbi kad tu logojies savaa lapaa un tevi atshuj ar 404 Erroru ....

 

Shados gadijumos Klienti jabriidina Nekavejoties ... Pazvanot vai SMS .... tad vel var saprast, ka notikusi avarija.....

Link to comment
Share on other sites

Atbildēja :)

1) Dati tika atjaunoti, tas aizņēma ilgāk nekā bija plānots. Atvajnojamies par sagādātam neertībam.

Pieprasīju 3 mēn pa brīvu un migrēšanu uz jauno serveri.

Skatīsimies kā uzvedīsies :)

Link to comment
Share on other sites

tak grey wolf uzraksti savu skriptu, kas cheko tavu webu, ja neiet, tad atsūta sms. jo neloģiski uzticēties hosterim, ka viņš tev sūtīs sms.

 

skatoties no paša viedokļa, tad neesmu tas piekasīgais klients, kuru neapmierina, ka hosteris čakarējas ilgāk nekā bija pats paredzējis. vai ka hosterim nobruka serveris uz pāris minūtēm. webmasteram laikam klienti uz kakla spiež tāpēc tāds neapmierināts.

tie 150 mb liekas smieklīgi, inbox piedāvā 10 gb

Link to comment
Share on other sites

tak grey wolf uzraksti savu skriptu, kas cheko tavu webu,

Tas noziimee ka man vajadziigs vel viens hosts , kas ik pa paris minuutem cekos vai Galvenaa lapa iet vai neiet ;)

Domats bija ka hosteetajs tomer nopietnas avarijas gadijumaa varetu pabriidinaat klientu ....

Daudz tachchu veic pasutijumus caur I-netu ... un ja man ir taada sisteema tad nezinot ka lapa nestraada, nevaru arii apzinjot savus klientus ....

// nav runa ja serveris nobrucis , uz kaadaam paris h .. bet gan par to ka tiek atjaunoti kautkaadi veci dati , un par to pat netiek nekas pateikts.....

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...