Jump to content
php.lv forumi

_siikais_

Reģistrētie lietotāji
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

About _siikais_

  • Birthday 04/11/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.heaven.lv
  • ICQ
    0
  • Skype
    siikaisz

Profile Information

  • Gender
    Male

_siikais_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. paldies par ieteikumu, bet izmantošu savu kodu :) tas tā starp citu bet patīkami redzēt ka mana funkcija strādā ~13x ātrāk nekā ariģinālā ar eregi.
  2. nu jā man ir svarīgi kāda orientācija mazajam laukumam ;)
  3. marrtins manā piemērā 2 ir width nevis height.
  4. kods darbojas, tieši tā kā tam ir jāstrādā, vnk paskaidroju kāpēc ir tāds $string mainīgais un kāpēc neizvada slotu (ja nu kādam ienāktu prāta testēt ar esošajiem mainīgajirem). Ja pirm divām 0 to prieksā viņam vieninieku aizstāsi ar 0, tad iegūsi slota izvadi. ;)
  5. kods http://paste.php.lv/c3da42addae07aa30b2e7eacac807386?lang=php esošo $string virkni neizvadīs slotu, jo divas pēc kārtas esošās nulles ir katra savā līnijā.
  6. Paldies par padomiem, bet noīstenoju pa savam: 1) viss saturs lielā garā virknē ar 1 un 0; 2) cheko pēc kārtas katru pozīciju un substringso konkrēti vajadzīgo garumu attiecīgi tik daudz līnijās cik ir augstums, līdz ar to ja izgriestais strings ir visas 0 tad konkrētajā slotā var ievietot ;) 2 for cikli, 3 ifi un substring, tagad tik atliek uztaisīt pašas eksistējošo mantu string virkni un smartsearch gatavs :)
  7. njā my bad, testēšu tālāk ;)
  8. daGrevis patterns var atšķirties garumā un izskatā, jo viņš tiek ģenerēts atkarībā no esošo kvadrātu/laukumu izvietojumam marrtins tas ir mēģinājums priekš klienta reanimēt spēles scriptu kas meklē vietu iekš bankas jaunu mantu. p.s. tūlīt patestēšu tavu piemēru. p.s.s. īsti tomēr kkas ņepašet, $tofind="2x2", viņš parāda row=3, col=2, bet ja izmantojam in.txt datus tad vajadzētu būt row=0, col=3 ne ta?
  9. ir laukums no 120 kvadrātiem dimensijā 8x16 (kolonas x rindas). viņš var būt aizpildīts ar kvadrātiem dažādās dimensijās 1x1, 1x2, 2x2, 2x4, u.t.t. Pārbaudot eksistējošu kvadrātu atrašanās vietas un pozīcijas, vajag atrast brīvu vietu piemēram laukam 1x4. tā nu viņš saģenerē skatoties pēc aizpildījumiem eregi patternu un meklējamo stringu, un ja sakrīt tad izdod pozīciju kurā mēs varam ievietot jauno bloku. Var jau būt ka ir kāds tiešām super racionālāks veids kā to īstenot, tad nu lūgtum hintus studijā ;)
  10. tātad mēģinu ar eregi pārbaudīt stringu: eregi('^0+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+0+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+0+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+0', '0111001101110000000100000') un protams dabūnu atbilstību, bet par cik eregi ir deprecated, mēģinu to pārveidot uz preg_match preg_match('/^0+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+0+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+0+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+[0-1]+0/i', '0111001101110000000100000') bet kā par nelaimi viņš sūta dillēs. Kur un kas tieši būtu jāpalabo lai šī nezvēru rinda izpildītos un dabūtu atbilstību? Paldies. ;)
  11. _siikais_

    C++ Rand

    paldies par centieniem paliidzeet atrisinaaju ar codez padomu. Working like a charm. ;) int Functions::RandomNumGen(int NumberCount) { int Numbers[] = {1, 2, 4, 8, 16, 32}; int NumberSumm=0; std::random_shuffle(Numbers, Numbers + 6); for(int n=0;n < NumberCount;n++) { NumberSumm=NumberSumm+Numbers[n]; } return NumberSumm; } TC
  12. _siikais_

    C++ Rand

    neesmu super c++ koderis, varbut vareetu iedot kaadu examplu, jo ja saakshu stradaat ar masiiviem un ieraxtiit masiivaa + saliidzinaat, tas noziime eka naaksies izmantot while ciklu nevis for? veelreiz saku neesmu ljoti advanceets ieksh c++. ;) p.s. paspeeji jau noeditot. meegjinaashu tavu variantu realizeet, atrakstiishos ar rezulaatu
  13. _siikais_

    C++ Rand

    Taatad ir skaitlji 1,2,4,8,16,32. respektiivi skaitlju virkne. Taatad uztaisiiju veelamo funkcija int RandomNumGen(int NumberCount) { int RandomNumber; int SumNumber; int NumberSumm=0; for(int n=0;n < NumberCount;n++) { srand(static_cast<int>(time(NULL))); RandomNumber= (rand()%6+1); switch ( RandomNumber) { case 1 : SumNumber = 1; break; case 2 : SumNumber = 2; break; case 3 : SumNumber = 4; break; case 4 : SumNumber = 8; break; case 5 : SumNumber = 16; break; case 6 : SumNumber = 32; break; } NumberSumm=NumberSumm+SumNumber; } return NumberSumm; } bet probleema ir taa, kaa likt atkaartoti neizveeleeties to skaitli ko ieprieksh jau ir izveeleejies? Piemeeram es padodu funkcijai veertiibu 3 count=RandomNumGen(3); un vinjsh man coutn atgriezh 35 kas buus 32 un 2, un 1 summas - tas ir ok un parezi. Bet nedriikst buut piemeeram 36 kas sastaadiitu 32 un 2, un veelreiz 2 summu - tas ir nepareizi. Nedriikst buut atkaartots skaitaamais skaitlis. Paldies jau ieprieksh ;)
  14. pirms header nedriikst buut nekaadi outputi
  15. jaa, bet pagaidaam citu variantu neredzu :D
×
×
  • Create New...