Jump to content
php.lv forumi

Kaklz

Moderatori
  • Content Count

    1401
  • Joined

  • Last visited

About Kaklz

  • Rank
    Programmēšanas meistars
  • Birthday 12/18/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://webtech.lv
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Rīga, Latvija
  • Interests
    PHP, web, photo, IT, bla bla bla

Recent Profile Visitors

20653 profile views
  1. Nedomāju, ka 27 gadu vecums ir šķērslis. Viss ir atkarīgs no paša motivācijas un spējas, vēlmes mācīties. Piemēram fakts, ka 29 gadu vecumā tev būs 2 gadu pieredze, bet citam 12 gadu pieredze maz ko maina, jo iespējams tie viņa papildus 10 pieredzes gadi vairāk traucēs, kā palīdzēs. Par scenāriju, ka, kamēr uztaisi, vairs nepatīk - normāla lieta. Ja ne attiecībā uz dizainu, tad uz kodu tam pilnīgi noteikti tā būtu jābūt, jo taisīšanas gaitā tu būsi daudz ko jaunu iemācījies un būsi krietni gudrāks, nekā to sākot.
  2. Pāris papildjautājumi, kas kādam varētu likties svarīgi: - Cik liela ir vadāmā komanda? - Cik liels kopumā ir kolektīvs? Pie reizes - investīciju apjoms maz ko pasaka par projektu/uzņēmumu. Daudz vairāk pasaka tas, vai jūs spējat dzīvot tikai no investīcijām vai arī jums ir savs stabils cashflow, kas nosedz pamata biroja/algu izmaksas. Elementāra matemātika: investīciju apjoms 100k, uzņēmumā ir 10 darbinieki, katram izmaksāt algu maksā, piemēram 3000 EUR mēnesī (alga no tavas norādītās apakšējās robežas + nodokļi). Tie ir 30k mēnesī un jūsu 100k ir beigušies 3 mēnešu laikā. Ja nav sava stabila cashflow, potenciālais kandidāts var meklēt citu vietu Amsterdamā vai braukt mājās. Šis ir arī iemesls, kāpēc virkne cilvēku vispār neizskata startupus kā potenciālu darba vietu.
  3. Tiem, kas domā, ka spēļu izstrādātāji tā vienkārši ņem un štancē nākamās spēles un tās visas aiziet rūkdamas, lūdzu pamostieties. Nu nav spēļu izstrāde viegls un paredzams bizness ilgtermiņā. Jā, ir atsevišķi veiksmes stāsti, bet tie ir uz roku pirkstiem skaitāmi. Biežākais scenārijs ir tāds, ka pēc kāda veiksmes stāsta nākamās spēles ne tuvu nav tik labas/auditoriju paķerošas. Tāpat ir redzēti ļoti daudzi piemēri, kur pēc grandiozas spēles izstrādes ieņēmumi no tām pat nav spējuši nosegt izstrādes laikā izdzertās kafijas izmaksas.
  4. Nu ja dikti precīzi skaita, tad vidēji nākamgad ir 21 darba diena mēnesī: http://www.vid.lv/kalendars_2017.html
  5. Kopumā izklausās labi, interesanti, bet tajā pašā laikā diezgan aizdomīgi. 1) peļņa nav ieņēmumi. Ja kādam no vadības "aiziet ciet", tad peļņa var ilgstoši nebūt un tu ar saviem žetoniem vari iet ieskrieties. 2) nezinu, kas tie ir par projektiem, sfēru, bet domāju, ka nav daudz nozares, kurās by default tu zinātu, ka peļņa būs. Arī tās, kurās tā kādu laiku ir teju garantēta, pēc brīža tas var tā vairs nenotikt. Te laikam secinājums - jāpaspēj ielekt vilcienā, pirms tas ir aizgājis. 3) Ja tur vēl pieliktu % no piesaistīto koderu savāktajiem žetoniem, izklausītos pēc smukas piramīdu shēmas :)
  6. Tu pēc to čūsku kodēšanas naktī vari gulēt vispār? Nav tā, ka aizver acis un tur viss vienkārši ložņā? :D
  7. Ja domā par izdevīgumu ilgtermiņā, tad +1 par MacBook Pro. Joprojām reizi pa reizei programmēju uz MacBook Pro "late 2008" modeļa. No apkopes viedokļa - pielikts papildus RAM, disks nomainīts uz SSD, pāris reizes mainīta baterija.
  8. Kaklz

    Atrasts internetā

    Ir sanācis nesen vienu ionic app spaidīt no gala lietotāja viedokļa. Vismaz tai aplikācijai bija vāāāāāājprātīgi ilgs startup laiks. Tā, ka uz +/- moderna telefona vismaz 30sec rādās splash screen. Programmētājs apgalvoja, ka tas esot laiks, kamēr ionic ielādējas. Ja tā tiešām ir, tad bēdīgi.
  9. Kaklz

    Atrasts internetā

    Nea, tur smuki raksta visu pa moduļiem un viss ir skaidrs un tīrs: https://pbs.twimg.com/media/CeVnsGlXIAANrZX.jpg:large
  10. Kaklz

    Atrasts internetā

    "VIENA" projekta definīcija var būt ļoti plaša. Iedomājies, ka, piemēram, ir projekts ar kaut kādu service oriented arhitektūru, kurš ir sākts rakstīt ziljons gadus atpakaļ uz vienas php/ruby/python versijas, bet nākamie servisi tā paša projekta ietvaros jau tiek rakstīti uz jaunākām attiecīgo valodu versijām. Ne visus legacy brīnumus tā vienkārši var ņemt un aiz gara laika pārrakstīt. Pie tam reizēm ir kaut ko labāk vienkārši neaiztikt, ja tas strādā.
  11. http://www.latimes.com/business/technology/la-fi-tn-apple-next-steps-20160330-story.htmlun tagad Apple grib zināt, kā :) Principā interesants pavērsiens. Ja Apple nedeva info FIB, kāpēc lai tagad FIB dalītos ar info ar Apple? Kas mūs noved pie secinājuma, ka principā visi iPhone šobrīd ir cauri un smuki var iesist pa sāniem Apple, ka viņi tirgo caurus/nedrošus produktus.
  12. Atkarīgs, ko kurš saprot ar freelance. Ja tas ir darbs no mājām vienam konkrētam, stabilam klientam, tad situācija ir viena, ja tā ir nemitīga skriešana pēc kārtējās vizītkartes lapas, kuru nevienam nevajag, tad tas ir kaut kas pavisam cits. Cilvēki, kas no freelance nāk uz standarta darba vietu bieži vien kā iemeslu min nepieciešamību pēc stabilitātes gan darāmajos darbos, gan atalgojumā. Ja ar stabilitāti šajās jomās viss ir ok, tad neredzu problēmu.
  13. Kādam tagad jāuztaisa klons uz iOS/Android, kur tu to savu šūnu vadi ar planšetes/telefona grozīšanu. Pāris nejauši klikojamas reklāmas vai kāds nevainīgs in-app purchase un ziljons $ kabatā :)
  14. Lai sāktu zīmēt abstrakcijas, bija par maz laika un būsim reāli - 25 bērnu klasē noturēt uzmanību nemaz nav tik viegli :) Bet kopumā jā - ja mācītu bērniem programmēšanu ilgākā laika posmā, vairāku nodarbību garumā, tad tas varētu būt labs variants, kā iet uz priekšu.
×
×
  • Create New...