Nu nezinu vai 10 vajag, nav ko gumiju stiept.
1) Ja uzņēmies - izdari norunātā laikā;
2) Ja nevari izdarīt norunātā laikā - veic dialogu ar klientu. Nekas tik ļoti nekaitina ka pazušana un atmazkas;
3) Ja tev ir slinkums to figņu taisīt, nesaki ka nevar izdarīt vai "tehniski neiespējami". Tas var nostādīt muļķa lomā, ja to uztaisīs kāds cits vai pašam tomēr nāksies;
4) Klients var būt stulbs, tās ir viņa tiesības. Tāds pats esi tu kad nāc pasūtīt kaut ko no cilvēka, kas strādā jomā, par kuru tev nav liela saprašana;
5) Vajag mācēt arī atteikt, pat ja summa ir vilinoša (zaudē cīņu lai vinnētu karu, kaut kā tā :)
+ 100% pievienojos taviem 4.