Čau.
Kāds ir nodarbojies ar impulsu noteikšanu, precīzāk - skaņas sitienu (piem. bassbungas)? Pašlaik esmu tik tālu, ka braucu pāri skaņas chunk'am ar fast fourier transform (ātrā/primitīvā furjē transformācija laikam latviski saucas) un pēc tam vizualizēju sitienus pēc Hz daļu (eq bands) kopumiem.
Rezultāts ir relatīvi dranķīgs - http://www.grab.lv/fftest/ (uzmanību - atskaņošana sākas uzreiz, pagriez klusāk), pievērst uzmanību paša celiņa spilgtumam, apakšā ir Hz daļas (skipojot pa 3, viena iedaļa tātad ir ~ 80Hz*(3*i)).
Rodas divi jautājumi - tātad, kā noteikt precīzāk sitiena impulsu un, vai waveform nolasīšanu var ieviest bez Flash nepieciešamības (izmantoju Soundmanager2, kas padod waveform chunk'us). Vēl ko esmu pamanījis, ka apakšējā vizualizācija neiet kopsolī ar skaņu, šķiet, ka mazliet aizkavējas (laikam dēļ tā paša Flash).
Pats domāju, ka pareizāk būtu atfiltrēt liekās skaņas (ar lowpass + highpass), bet, varbūt es kļūdos un ir kāds cits risinājums?
Pašlaik pamatceliņa spilgtumam izmantoju šīs frekvences:
// 1 step = ~80 Hz
//(peak[0]/200)+ // ~ 0-100 Hz
(peak[0]/1000) +
(peak[1]/200) +
//(peak[2]/200)+ // ~ 250 Hz
//(peak[3]/200)
//Snare Drum: fatness (240 Hz)
(peak[3]/100) +
//(peak[4]/200)+ // ~ 400 Hz
//(peak[5]/200)
//(peak[15]/100) // ~ 1250 Hz
//Hi Hat & Cymbals: sizzle (7.5 - 10 kHz)
(peak[94]/100) +
(peak[110]/100) +
(peak[125]/100)
(Atvainojos, ka kods tāds izmētāts, rakstīts pa naktīm, bez īpašas optimizēšanas)